Klachtenbehandeling en –registratie

Bij Man financials services vinden we het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent over onze dienstverlening. Uiteraard proberen we u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar zoals in ieder bedrijf kan het wel eens voorkomen dat het resultaat niet geheel aan uw verwachtingen voldoet.

Mocht het toch zijn voorgekomen dat u een klacht heeft over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u dit schriftelijk te melden aan:

Man financial services
t.a.v. de heer W. Man
Postbus 79121
1070ND Amsterdam

Of mail uw klacht naar info@manfs.nl.

Na ontvangst van uw schriftelijke klacht zullen wij de onderstaande procedure van klachtafhandeling volgen.

Klachtenbehandeling en -registratie

  1. De heer W. Man is verantwoordelijk voor het (aansturen van het) proces klachtenbehandeling.
    ​Het kantoor is aangesloten bij de volgende erkende klanteninstantie(s):
    1. KiFiD
  2. De heer W. Man bepaalt hoe de interne klantenprocedure verloopt:
    1. de klacht wordt behandeld door de heer W. Man;
    2. een klacht wordt binnen 5 dagen/weken afgehandeld (maximaal 8 weken);
    3. de consument ontvangt binnen twee weken een bevestiging van de ontvangst van de klacht en wordt bericht over de termijn waarop de klacht wordt afgewikkeld;
    4. als een klacht (gedeeltelijk) wordt afgewezen wordt de consument geïnformeerd over de mogelijkheden de klacht in te dienen bij het KiFiD (3 maanden) of de burgerlijke rechter, onder vermelding van de termijnen die hiervoor gelden.
  3. De heer W. Man zorgt ervoor dat de klachtenprocedure beschikbaar is voor alle medewerkers.
  4. Dossier van afgehandelde klachten worden tenminste gedurende zeven jaar (digitaal) bewaard.

De heer W. Man zorgt voor een goede uitvoering van bovenstaande procedure.